Mēnešalga:
4645 līdz 4945 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Talejas iela 1, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv/lv/personals  


VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS

(reģ. Nr. 90000069281)

izsludina konkursu uz

ģenerāldirektora vietnieka

ierēdņa amatu

(vakance uz nenoteiktu laiku)


Mēs, Valsts ieņēmumu dienests, vēlamies sniegt klientu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus. 

Lai tas izdotos, mums ir vajadzīgi viedi, inovatīvi, uz mērķa sasniegšanu orientēti cilvēki!


      Amata mērķis ir efektīvi un kvalitatīvi koordinēt un pārraudzīt informācijas sistēmu un to darbībai nepieciešamo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju stratēģisko attīstību, vadīt Digitālās attīstības vadības komiteju, identificēt inovāciju iespējas un tās ieviest atbilstoši Valsts ieņēmumu dienesta stratēģiskajiem virzieniem. Amatam noteikts arī pienākums uzraudzīt finanšu vadības procesus, nekustamo īpašumu un tehniskās infrastruktūras pārvaldību un attīstību.


Pievienojies mūsu komandai, ja Tev ir:


  • atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • nevainojama reputācija un atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu"noteiktajām prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) vēlama informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs (komunikācijas tehnoloģiju) vai vadībā un administrēšanā vai finanšu vadībā vai sociālajās zinātnēs*;
  • profesionālā pieredze vadošā lomā informācijas tehnoloģiju vadības vai biznesa vadības vai finanšu vadības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 10 gadu laikā;
  • pieredze lielu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) projektu vadībā (vismaz 2 projekti) pēdējo 5 gadu laikā. Lielam IKT projektam ir augsta  projektu vadības sarežģītības pakāpe, ko raksturo vairāku projektu paralēla īstenošana  (projektu portfeļu pārvaldība), dažādu ieinteresēto pušu vajadzību salāgošana un projekta finansējuma lielums,  saspringti darba termiņi un procesu sarežģītība**;
  • pieredze lielas struktūrvienības vadīšanā (pieredze struktūrvienības administratīvā vadībā, pieredze vairāku struktūrvienību vadībā vai ar padotībā vismaz 20 darbiniekiem) ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā;
  • teicamas angļu valodas zināšanas, lai varētu vadīt un piedalīties starptautiska līmeņa komitejās un pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienestu starptautiskās organizācijās;
  • zināšanas par IKT dzīves cikla organizēšanas un pārvaldības metodoloģijām, risinājumu arhitektūras principiem un elementiem;
  • zināšanas par informācijas tehnoloģiju tehnisko resursu plānošanu, uzbūvi un ekspluatāciju;
  • izpratne  par finanšu vadības jautājumiem;
  • prasme analizēt sarežģītu informāciju un pārzināt dažādas darbības jomas;
  • spēja analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes, pieņemt atbilstošus lēmumus un pamatoti argumentēt viedokli;
  • publiskās uzstāšanās un prezentācijas prasmes, kā arī komandas vadības, saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • spēja lietot zināšanas un metodes, lai izskaidrotu ilgtspējīgas attīstības jautājumus un veiktu pierādījumos balstītus secinājumus.



Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes atbildīgā un dinamiskā darbā un:


  • koordinēt un pārraudzīt pakļautībā esošo patstāvīgo struktūrvienību (Informātikas pārvaldes, Informācijas sistēmu drošības pārvaldības daļas, Finanšu pārvaldes un Nodrošinājuma pārvaldes) darbu, veicinot to uzdevumu izpildi un stratēģisko attīstību, novērtēt un analizēt darba rezultātus, lai nodrošinātu mērķu sasniegšanu efektīvi un kvalitatīvi;
  • īstenot uz vērtībām un kompetenču attīstību vērstu cilvēkresursu vadību, motivējot un iesaistot nodarbinātos augsta snieguma sasniegšanā;
  • vadīt starptautiska līmeņa komitejas, tajā skaitā uzticēsim vadīt Valsts ieņēmumu dienesta digitālās attīstības vadības komiteju;
  • pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienestu citās valsts un pašvaldību institūcijās un starptautiskajās organizācijās, kā arī plašsaziņas līdzekļos.


Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu, mēnešalga pārbaudes laikā 4645 EUR (bruto), pēc pārbaudes laika līdz 4945 EUR (bruto) – atbilstoši iegūtajam individuālo kritēriju novērtējumam;
  • iespējama piemaksa par nozīmīgu ieguldījumu Valsts ieņēmumu dienesta stratēģisko mērķu sasniegšanā līdz 30 % no mēnešalgas apmēra;
  • iespēju strādāt starptautiskā līmenī;
  • iespēju piedalīties valstij nozīmīgu procesu sakārtošanā un lēmumu pieņemšanā;
  • jaunus izaicinājumus un personīgo un profesionālo izaugsmi;
  • iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;
  • sociālās garantijas;
  • mūsdienīgu darba vidi un iespēju strādāt daļēji attālināti;
  • veselības apdrošināšanas polisi;
  • papildatvaļinājuma dienas.


Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.


      Lūdzam līdz š.g.12.jūlijam iesniegt elektroniski uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz VID_ģenerāldirektora_vietnieka_ amatu_Vards_Uzvards”  šādus dokumentus:


1. pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kurā:

apraksti motivāciju un sniedz izvērstu redzējumu – eseju (līdz 1000 vārdiem), norādot primāri risināmos jautājumus, atspoguļojot priekšlikumus un konkrētus konstruktīvus risinājumus ar mērķi pilnveidot tehnoloģiskos resursus, mērķu sasniegšanas metodes, kā arī izdarot secinājumus atbilstoši VID stratēģiskajiem virzieniem: 1) par IKT attīstību lielākajam pakalpojumu sniedzējam valsts pārvaldē,  2) par IKT un digitālajiem risinājumiem, ņemot vērā arī pasaules līmeņa digitalizācijas pārmaiņu virzienus, lai uzlabotu pakalpojumu pieejamību, ērtumu klientam un produktivitāti organizācijā, 3) par finanšu vadības procesu, nekustamo īpašumu un tehniskās infrastruktūras pārvaldību un attīstību nodrošinot VID darbības nepārtrauktību.


1.2.iekļauj apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, kā arī likuma "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām.

 

2.   dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv), norādot:


2.1. darba vietas, kurās ir bijusi pieredze lielas struktūrvienības vadīšanā (pieredze struktūrvienības administratīvajā vadībā,  pieredze vairāku struktūrvienību vadībā vai padotībā vismaz 20 darbinieki), norādot arī pieredzes ilgumu un  vadīto darbinieku skaitu pie attiecīgā amata;


2.1.informāciju par pieredzi lielu IKT projektu vadībā (minot projektu skaitu, ārējo un iekšējo lietotāju skaitu, projektu vadības sarežģītības līmeni, ko raksturo vairāku projektu paralēla īstenošana (projektu portfeļu pārvaldība), dažādu ieinteresēto pušu vajadzību salāgošana un projekta finansējuma lielums, saspringti darba termiņi un procesu sarežģītība). **





3. izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, tajā skaitā valsts valodas prasmi apliecinošu dokumentu augstākā līmeņa 2.pakāpē (C2), ja latviešu valoda nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6. panta pirmajā daļā minētajās institūcijās vai absolvējusi izglītības iestādi, kurā mācības notiek latviešu valodā. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.


      Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, iesniegtais redzējums – eseja būs jāprezentē angļu valodā.


      Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas pretendentu vadības kompetences: lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās, komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, orientācija uz attīstību un stratēģiskais redzējums.


      Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts ieņēmumu dienests Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122627; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660.


      Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku Valsts ieņēmumu dienestā ir pieejama Valsts ieņēmumu dienesta tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika.


Piesakies līdz 2024. gada 12.jūlijam!


      Ja rodas jautājumi par konkursu, raksti uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu VID_ ģenerāldirektora_vietnieka _amats”.


*Ja izglītību apliecinošā dokumentā nav norādīta izglītības atbilstība maģistra grādam, pretendentam jāiesniedz Akadēmiskā informācijas centra lēmums par iepriekš iegūtās augstākās izglītības pielīdzināšanu Augstskolu likumā noteiktajiem grādiem un profesionālajām kvalifikācijām.


** Projekta raksturojums: iesaistīto personu skaits IKT projekta komandā vismaz 20, vismaz 500 iekšējie lietotāji, vismaz 100 līdz 200 tūkstoši ārējie lietotāji. Projekts ietver vairāku organizāciju/struktūrvienību risinājumu integrāciju un ieinteresēto pušu attiecību vadību. Projekta ilgums vismaz 12 mēneši. Papildus novērtēsim pieredzi pārrobežu sadarbības projektu/aktivitāšu īstenošanā (vismaz 2 valstis).

Pretendentiem jāpiesakās līdz