Klātienes apkalpošana VID klientu apkalpošanas centros notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni +371 67120005.

Izziņas var sagatavot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas sadaļā “Izziņas” vai arī pieteikt sadaļā “Sarakste ar VID”.

Jautājumiem par Nodokļu maksātāju reitinga sistēmu +37167120022

Klātienes apkalpošana tikai pēc iepriekšēja pieraksta +371 67120005

VID apkalpošanas vieta (KAC) Tālrunis

Talejas iela 1, Rīga

Wheelchair

+371 67120005

Darba laiks: P. 9.00–19.00; C. 9.00–17.00

Skatīt Google kartē - klientu apkalpošanas centra atrašanās vieta

Maršruta plānotājs - kā nokļūt ar sabiedrisko transportu

Visos valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros iespējams saņemt šādus VID pamatpakalpojumus:

  • iesniegt iesniegumu par algas nodokļa grāmatiņu iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu
  • saņemt VID identifikatoru un paroli elektroniskās deklarēšanas sistēmas lietošanai
  • saņemt atbalstu gada ienākumu deklarāciju iesniegšanai
  • saņemt atbalstu darbam ar elektroniskās deklarēšanas sistēmu
     

Par iespēju saņemt VID pakalpojumus valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros iesakām iepriekš telefoniski sazināties ar konkrēto pašvaldību.

Šos pakalpojumus nodrošina pašvaldību speciālisti.

  Tālrunis E-pasta adrese

Diasporas klientu konsultatīvā tālruņa darba laiks:
P.,–C., 8.15–17.00;
Piektdien 8.15–15.45
(pirmssvētku dienās darba laiku attiecīgi saīsina par vienu stundu)

(!) Maksa tiek ieturēta atkarībā no Jūsu izvēlētā mobilā operatora un tarifa.

+371 67122443 diaspora@vid.gov.lv
Wheelchair

Nodrošināta piekļuve personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā.

Asterisk

Personām ar kustību traucējumiem, kas pārvietojas ratiņkrēslā, un personām ar bērnu ratiņiem nodrošināta izsaukuma poga VID darbiniekam.