Valsts amatpersonām ik gadu laikā no 15. februāra līdz 1.aprīlim ir jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā valsts amatpersonas kārtējā gada deklarācija. Deklarācijas jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu.
- Ja esi valsts amatpersona, piedalies seminārā un uzzini:
- Kā pareizi aizpildīt un iesniegt valsts amatpersonas deklarāciju
- Kādas ir biežāk pieļautās kļūdas un kā no tām izvairīties
- Speciālistu atbildes uz semināra laikā uzdotajiem un iepriekš iesūtītajiem jautājumiem
Jautājumus aicinām iesūtīt līdz 2025.gada 6.martam uz e-pasta adresi VADAD.lietvediba@vid.gov.lv.
Reģistrēšanās nav nepieciešama, Youtube tiešraide būs pieejama publiski, un ieraksts būs skatāms arī pēc tam.
Lektors: VID Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas speciālisti Arta Praula, Sabīne Hofmane un Laimonis Laizāns